måndag 3 december 2007

vem e du?

Dagens låt: Sittin’ On The Dock Of The Bay – Otis Redding
Dagens frisyr: inbakad fläta
Dagens smink: ja
Dagens klädsel: Converse, jeans från H&Ms barnavdelning, rosa cardigan från marknad i London & vit tisha med tryck från H&Ms herravdelning
Dagens händelse: Jag har tvättat händerna en gång i halvtimmen
Dagens vill ha: den jättefin klänningen

Dagens drog: Musik
Dagens ja går-o-hänger-mig: Plugg & vinterkräksjukan
Dagens finaste: Paolo Nutini
Dagens köp: Inget
Dagens mat: Kinamat, massa biff & bambuskott
Dagens mående: Trött & hypokondriker
Dagens vad gick fel?: 30% av skolan är sjuk
Dagens jag längtar!: Till Lanzarote

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah, asså shit! palla paiken som existerar i våran klass. "jag tänker inte röra något! måste tväatta händerna! rör mig inte! jag hinner inte vara sjuk!"