fredag 22 augusti 2008

La boîte aux photos

Minst sagt vårt bästa, och därför även mest besökta, promenadställe. Röda Sten & Klippan är finast, det är när man är där & det ser ut såhär som man vet varför man verkligen älskar att bo i Göteborg. Med andra ord så var det lugnt igår, det blev inte Elfant utan det blev en lugn promenix med Pehå. Efter det att min rastlöshet gått över gränsen. Ikväll? Mm, antagligen grolsh block party-gatufest, men man känner ju att det varit en veckas slit så man är ju minst sagt mör. Whatever. Det gäller att lyssna på William Baldé och gödha till stämmningen lite här hemma. Sen kan jag välja den eventuella partyoutfiten. Fan va mycket ordbajsande det blev... O när jag ändå är igång så kan jag ju även säga att vi (äntligen!) tog oss samman & gick o såg The Dark Knigt i onsdags. Inte en dag för sent. Min ekonomi den här sommaren har bara gått till just biobiljetter & mat. Men det är en skön tradition som inte får försvinna. Nä, nu ska jag äta mat. Lax. M-m-m. Orka läsa :) Puss!

Inga kommentarer: