onsdag 24 september 2008

Only by the night



CLOSER. She took my heart, I think she took my soul. Nu sitter jag & lyssnar på Kings of Leons nya skiva. Oh my god! Så klockrent. Helt perfekt. SEX ON FIRE. USE SOMEBODY. Waging wars to shape the poet and the beat. I hope it's gonna make you notice. Someone like me. MANHATTAN. I like to dance all night. And some of the day. That's how I play. Yeah that's how I play. Känner att jag spårar ur lite med texten. Men detta fungerar ju mer eller mindre endast som nån slags dagbok för mig. Eller vafan? Dagbok o dagbok? Det har aldrig varit min grej, och kommer aldrig vara det heller. Jag suger på att skriva (uppenbarligen, jag svamlar skallen av mig) Det är ju därför det mest är bilder & musik. En bild säger mer än tusen ord (kliché - yes, but it's true). Och låttexter, så skönt att nån annan kan sätta ord för vad man känner. Fan nu låter det som jag har massa osköna feelings inom mig. Men eeh, nej. Jag är bara väldigt töntig & tycker bara att låttexter passar jävligt bra in på mig. Ordbajs fo shoe'. Man skulle kunna säga att bloggen är fylld med otroligt mkt inspiration i vart fall. COLD DESERT. Hand over your heart, let's go home. Så har jag svamlat klart för den här veckan? Problablabla.
We're gonna show this town. How to kiss these stars.

Inga kommentarer: