lördag 4 oktober 2008

Golden Age




What a night? Förpartyh för Lizette med tårta & YMCA. Sen på väg mot Henriksberg fick vi ett ryck, hoppade genom/över en buske och åkte rusccchkana! Väl på henriksb träffar vi lite gödhight folk, men njae inte klockrent. Så vi ber om pengarna tillbaka eftersom vi bara kollade läget däruppe. Lyckas. (AV VAD?! :D) Får tillbaka 60 spänn åker vidare in mot stan medan vi svamlar om Pustervik, Queens och Ferdinand. Det enda vi ville va o komma in gratis. Kommer till Ferdinans (för att vi trodde att vi kunde komma in gratis där, men tydligen inte) upptäcker att jag tappat min 60 spänn. Panikar. Frpgar spontant en kille om jag kan få en tjuga för jag har tappat mina pengar. Får en tjuga!!! (AV VAD?! :D) Går vidare mkt glada i hågen mot Queens, på vägen fixar Emma & Dannie ytterligare 20 spänn till mig. GÖDH E DE! Chillar inne på Queens, går sedan ut för o säga hej till Nikki & Co, slutar med att vi står där i typ 2 timmar(?) Sen får vi skjuts hem! THAT'S HOW WE DO IT! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Jag skrattar lika mycket nu som när du berättade det:D Ni lyckas verkligen! Med allt! Sjukt värt! Och pengarna rullar in som de ska, det går bra nu!