söndag 16 november 2008

And, Michael, you will fall


Ett favoritfoto måste jag säga bara innan jag börjar svamla skallen av mig när jag försöker sammanfatta helgen. I fredags så va're ju Timbuktu & Damn! på Trädgår'n, och det var ju som vi alla visste att det skulle bli - helt underbart! Svängigt & extasframkallande, och allt blev ju inte bara liite bättre av att man fick göra high 5 med mannen i fråga! I'm so happy! :)

Sen igår så klippte vi ännu lite mer film för att sedan åka till Pehå & starta förfesten... En helt underbar sådan med vår allas favorit Herbert Robert von Bäfver Gödh (som iofs däckade i en påse 5 över 9) & det amerikanska kortspelet som kan vara oh så förödande. Har en hel kamera späckade med filmer & kort därifrån... men pga omständigheter så som saknad av videoconverter & sånt så blire nog inget av det idag för jag känner mig inte tillräckligt smart för att fatta. Anyways, gårdagskvällen som började så otroligt bra spårade till den värsta utekvällen jag nånsin haft... orkar fan inte gå på detaljer det räcker med ett stort FYFAN. Men innan den spårade hann vi dra in till stan & Andra lång... Jajaja.

Och just det jag, för att svara Nikki så kan vi ju säga att du helt klart inte luktar gammal rutten spårvagn. Jag vet inte riktigt hur man ska beskrivat, men ganska muwsigt ändå :) Jag drömde för övrigt om Andy & Nikki inatt, ni var här hemma & de va inte så dumt... Haha, jaja alla borde för övrigt lyssna på Fleet Foxes! Jag känner en ny extas komma smygande (om en sådan nu kan göra det?) Nä, strö lite socker på mig.

Inga kommentarer: