torsdag 26 augusti 2010

10, 9, 6, 3, 2, 1


10 FAVORITER
Färg: Men, alla? Dom andra kanske blir avundsjuka annars som nån sa.
Mat: Ris med sås.
Band: Är absolut omöjligt att välja ett. Men alltid kommer väl kent, Coldplay, Arcade Fire, Delphic och Temper Trap funka...och då snackar vi bara band.
Film: Här kan jag nog inte heller välja en, men kanske Amelié från Montmartre, Inception, Little Miss Sunshine eller Marie Antoinette.
Bok: Hmm, läste ut Låt den rätte komma in idag, den var superbra.
Sport: Värdelöst alltihop. Och tråkigt.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Polka.
Tid på dygnet: Lördagsmornar.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Fint som snus.
Smak: Drack precis ett glas mjölk.
Kläder: Ny vit halvt transparent vit skjorta och blåa jeans.
Bakgrund: Sol med några moln som rör sig snabbt över himlen.
Nagellack: Al natural.
Tid: 18:26.
Omgivning: Mitt rum, väldans blått och rosa med Arcade Fire i cd-spelaren.
Irritationsobjekt: Min högra lins, jäla skit!

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: För det första - vem är dejta? Men peter var väl min vän innan så I guess ja.
Brutit mot lagen: Jo, men det är ju petitesser som de flesta andra har gjort.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Alldeles för lite.
Varit med på TV: Ja. Allsång på Skansen 96.
Kysst någon du inte känner: Kanske det.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Peter.
Du tycker om: Familjen Gödh, familjen, NARL mfl.
Du inte gillar: Det finns många men jag orkar inte tänka på dom nu, för nu mår jag bra. Möjligtvis folk i stan som går långsamt, har stora barnvagnar med skrikande ungar eller virriga sniglar till pensionärer. För att vara ytlig.


2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Vår.
1 ÖNSKAN:
Att det kunde varit en längre sommar, vi är inte redo för höst än.

Inga kommentarer: