torsdag 28 oktober 2010

Doubt

FAN vad jag är irriterad på min familjs hemtelefon just nu. Inte en kotte har ringt mig på den telefonen på minst fyra år men fortfarande envisas min familj med att jag ska svara. Hell no jag sitter inne på mitt rum med min MOBILTELEFON, hört talas om det? Inte? Portabel sak som fungerar likadant som en vanlig skittelefon. Orka folk som använder hemtelefoner. Känner mig lite smått irriterad på allt. Å ena sidan vill jag bara vara ensam och att alla ska lämna mig ifred å andra sidan vill jag hitta på saker och göra grejer men det är inte allas tekopp idag så nu blir det att stänga in sig på mitt rum ikväll igen och inte gå på grandpa o berlincaféet. Hitta en ny vän? Nä, inte idag. Orkar inte med folk som tjatar och som är tråkiga. Imorgon åker jag till Oslo, då får jag iaf umgås med folk, yäy! :) Neee vilket påhopp det lät som! Ingen av mina vänner är tråkiga, ni bara råkar vara upptagna med jobb/plugg/oslo idag vilket suger för min del haha. Man måste faktiskt göra saker på vardagarna med som inte är typ att träna vilket verkar vara det folk lägger sin energi på...HAHA. Vem är träna liksom? :) Inte jag. Eh nog svamlat.
photo: sigurd grünberger

Inga kommentarer: