tisdag 26 oktober 2010

Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss!


Är du i ett förhållande? Ja, yäy! :)
Har du kysst någon idag?
Ja, cirka tusen gånger. För jag sa lite hejdå för en vecka framåt.
När går gränsen vid otrohet? Kyssar?... Det ska inte vara några oklarheter.
Är du romantisk?
I smyg.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
Fin som snus.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Kär.

Vad är viktigt i ett förhållande?
Så här skrev niotillfem som jag snodde den av; Att man litar på varandra, att man har roligt ihop, att man hånglar mycket och att man är bästisar och inte bara pojkvän/flickvän. Det va fan det bästa jag hört.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång
? Ja massa gånger.
Har du lekt med någons känslor? Nej, aldrig.
Hur många har du varit ihop med?
En och endast en.
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Peter och jag, lite mer än ett år nu.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Nu känns det omöjligt att vara ensam men det beror på att jag är så förbannat kär.
Är du en bra pojk/flickvän? Såklart :)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Peter.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
Hmm, kan kan jag ju men jag tror inte jag skulle görat ändå. Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Varken eller, det har inte kommit så långt nån gång, thänk gud.
När du vill ha någon, vad gör du?
Är kär i smyg, sen kanske jag vågar visa det lite. Men bara lite.
Hur skulle den perfekta dejten se ut?
Vem är dejta? Så americano. En perfekt dag är sommar, sol, cykling, bad, god mat och en massa leenden.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
peterpeterpeter.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Nej. Det går inte.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Jag tror det...för att det är fint.
Vill du ha barn?
Om si sådär tusen år kanske.
Blir du lätt kär?
Jo antagligen lite, fast nu har jag mest blivit kär i en person under ett års tid, haha.
Vad faller du för? Ett fint leende, långa ögonfransar, breda axlar, skratt och pirr.
Vad är det mest avtändande du vet?
Ofräscha människor.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt?Det är ju till en fördel känns det som, men kul om man kan testa nya saker med såklart.
Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja, light version dock.
Hur raggar du?
Ragga? Det är inte min tekopp.
Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Nej, inte alls tror jag.
Vem var din första kärlek?
Typ Orlando Bloom? Fast det var ju inte kärlek det egentligen, men snygg va han. Vad tycker du om att ligga på första dejten? Go for it!
Vad tycker du om one night stands?
Ja fan ja.
Är kärlek allt i livet?
Nej egentligen inte, men det känns som det ibland. Rätt ofta.

Inga kommentarer: