onsdag 1 december 2010

Heart medley



Känns som jag haft flyt de senaste dagarna. Vetefan hur egentligen, men överraskade mig själv med att kunna skriva klart hemtentan typ, klarade redovisningen och hade sån jäla skön kväll med delar av klassen på en spontan barrunda, och sen blev jag tom sugen att läsa c-kursen... Och idag har jag pluggat jättedåligt men käkat chili con carne på pustervik och gått till myrorna så jag skiter i vilket. Och imorgon tar jag och olle igen harry potter. woho. kom på att det är första december idag med vilket borde betyda julkalender och kom på att jag då ville ha något som liknar annika bäckströms stjärnfall och vinterkyssar eller kramsnö. de var ju så fina!

photos | illex kinni - the ambient collective | carlos nunez - keep it good kids. cause you know that i love you.

Inga kommentarer: