onsdag 20 april 2011

Delacroix



Var på sjukhuset idag. Tog tusen år men jag fick veta att det stod bra till med mig och nu har jag fått lite partyövningar att göra hemma. Disciplin. Måste hitta den och spara den i en liten ask. Det handlar ju ändå om en framtid med två axlar. Svettades på en spårvagn och åkte till Saron, det var sköj att vara där igen och vi åt ägg och tårta. Sen gick jag hem till Peter genom Haga och bara fröjdades över hur jävla underbart Göteborg är, att det är ljust och att det är min stad. Nu har jag sett första avsnittet av The Kennedys och gjort övningarna (yäy). Snart borde jag sova, men det ska jag nog inte för då kommer min bästa vän som även råkar vara min pojkvän hem. Ehm, ja. Kärlek.

Michel Delacroix, La Civette Parisienne & Le Remorqueur

Inga kommentarer: