måndag 11 april 2011

Covered with flowers



Uuuuuunderbar helg! Över 15 grader, sol och fint folk. Var på konsert i fredags, vaknade på lördagen och insåg att kylen och skafferiet var helt tomt men eftersom det var så otroligt fint väder köpte vi frukost på hemköp och åt ute, mötte Johanna på magasinsgatan för garage sale och hade det bara allmänt supergödh med hamnhäng och lyxmiddag. Sedan blev det lyxfrukost ala amerikanska pannkakor på söndagen innan vi drog på lunchbrunchmiddag nere i skjulet. Satt ute i soffor och åt, åt och åt. Sedan bakade vi kladdkaka och åt ännu mer medan vi diskuterade superkrafter. Helt underbart. Och jag har i princip bara fotat analogt så har inte så mycket bilder och komma med än förutom en mobilbild på min nya kjol och stickade gula tröja och en bild jag tog imorse. Yäy. Och nu måstemåste jag på allvar ta tag i mitt arbetsprov. Tjo.

Inga kommentarer: