måndag 11 januari 2010

I let my music take me where my heart wants to go

Låtar jag lyssnat sönder 2009:

The Temper Trap - Sweet Dispositon
Noah and the Whale - 5 years time
David Bowie - Heores
Elton John - Tiny Dancer
Coldplay - Life in technicolor II
Regina Spector - Us
Chairlift - Bruises
Lykke Li ft. Kings of Leon - Knocked up
The Killers - All these things that I've done
David Gray - Please forgive me
Miike Snow - Animal
Neil Young - I'm the Ocean
Bat for Lashes - Daniel
Lady Sovereign - Jigsaw
Paramore - Misguided ghosts
Bon Iver - re:stacks
The XX - Islands
Florence + the Machine - Rabbit heart (raise it up)
Curtis Mayfield - Move on up
Sally Shapiro - He keeps me alive
Florence + the Machine, Jamie XX re-work ft The XX - You've got the Love
Metric - Sick muse
Parades - Hunters
Magic Kids - Hey boy
Devendra Banhart - Baby
Kyle Andrews - Sushi
Yeah Yeah Yeahs - Heads will roll
Big Pink - Dominos
Name the Pet - Get on the bus
White Lies - Death
Phoenix - Lisztomania
La Roux - Bulletproof


Men dom håller fortfarande. Och kommer alltid att hålla.

Inga kommentarer: