torsdag 30 december 2010

Screwed




















jävla rövbögkuk. jag mår piss så in i helvete. diagnosen för tillfället är en oförklarlig halsfluss, vi kan bara konstatera att den är DÄR skallen. kan bero på
virus, bakterier eller en kommande diagnos i form av körtelfeber. YÄY. Alternativen är att ta antibiotika o hoppas det går över pga dom, hoppas det går över utan dom (fast ändå ta dom) eller typ nästa vecka få diagnosen körtelfeber och då kan jag säga hejdå till mitt liv. Jag kan börja nu eftersom jag inte borde fira nyår imorgon alls. vare sig det är halsfluss/körtelfeber eller förkylning. Går det ännu längre kommer jag ha ett HELVETE med uppsatsen samt behöva isolera mig och inte kunna röra mig på typ 3 veckor FOCKING LIFE I LOVE YOU. focking life i'm gonna miss you.

Inga kommentarer: