söndag 26 december 2010

Wishery























































Jag gör allt för att ha ledigt de här tre dagarna. Det blir mitt enda jullov. Så jag sysselsätter mig med att göra sådanahära julklapps-kollage. Yäy. Lite fick jag, resten är drömmar som kan få fortsätta vara det. Här får ni en skön spotifylista med.

rachel carley heart plate | best coast - crazy for you | jeffrey campbell litas solestruck.com | alexander wang dress la garçonne | house of dagmar dress | topshop green bag spring 2011 | röhsska notebook | granit glass | nastygal annie glasses-tortuise | zara red shoulder bag | somewhere movie | what on earth are you wearing michi girl shop | emma och malena pippi panties | zara earrings | chanel le vernis nailpolish | ladurée keychain street-hill.dk

Inga kommentarer: