fredag 15 april 2011

I am your garden from years ago





Jag kan ju inte påstå att jag är vidare aktiv. Om jag haft mycket tid innan nyckelbenskraschen har jag ännu mer tid nu och kan helt utan dåligt samvete göra kollage i paint, se på film, få mamma att steka pannkakor till mig och bara ligga i sängen hela dagen. Nä, jag skoja, eller det är sant men jag hade hellre gjort något vettigt. Precis en månad kvar tills arbetsprovet ska vara inlämnat och det går ju sådär på den fronten... Var på öppet hus igår och det verkar sjukt nice men jääävlar vad svårt det kommer bli och komma in. Jag ska göra mitt bästa men det känns tungt ändå. Hur kan man bli en av 35 som kommer in av 300 sökande? Är det ens möjligt? Jaja. Låt gå.

Absoluta favoritf'ärgen på en bricka från 2modern.
Klänningen Red Spotted Scallop Collar Dress är från Topshop.
Nagellacket från Deborah Lippmann- Yellow Brick Road.
Hunter Gatherer Hair Clip Bow från I am a hunter på Etsy.

Inga kommentarer: